Οι υπηρεσίες που θα βρείτε στο συνεργείο μας είναι:
Service -> Υπάρχουν τρεις τύποι service για τα επιβατηγά αυτοκίνητα:
1. Το λιπαντικό service περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού. Γίνεται κάθε 7.500 – 10.000 χλμ ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου ή με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
2. Το τακτικό service γίνεται κάθε 15.000 χλμ και αντικαθιστώνται μαζί με τα λάδια και όλα τα φίλτρα (λαδιού, αέρος, βενζίνης και καμπίνας). Επίσης, αλλάζουμε τα μπουζί εκτός από τα αυτοκίνητα που φέρουν ειδικά μπουζί που αλλάζονται κάθε 60.000 χλμ. Επιπλέον, ελέγχουμε γενικά το σύστημα των φρένων και αλλάζουμε ή ρυθμίζουμε ότι αυτό χρειάζεται. Γίνεται ειδικός διαγνωστικός έλεγχος στο ηλεκτρικό σύστημα, στο σύστημα διεύθυνσης/εξάτμισης /αμορτισέρ και γίνεται έλεγχος του κλιματιστικού (ή αντικατάσταση Freon). Τέλος, δοκιμάζουμε οι ίδιοι το αυτοκίνητο για την καλή λειτουργία του και σημειώνουμε στο δικό μας βιβλίο service όλους τους ελέγχους και παρατηρήσεις για το επόμενο service.
3. Το μεγάλο/γενικό service είναι αυτό που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει όλα τα προηγούμενα service που προαναφέραμε (λιπαντικό και τακτικό) και επιπλέον αλλαγή όλων των ιμάντων και της μηχανής, της αντλίας νερού, βαλβολίνες και αντιψυκτικό υγρό, υγρά φρένων και γενικά αντικαθιστούμε ότι χρειάζεται επιδιόρθωση. Συνήθως γίνεται κάθε 50.000 έως 100.000 χλμ ανάλογα με τις προδιαγραφές του κάθε κατασκευαστή.
Ευθυγράμμιση -> Ένα όχημα χρειάζεται ευθυγράμμιση όταν παρεκκλίνει από την πορεία του δηλαδή το τιμόνι είναι στριμμένο και το όχημα πάει ευθεία, δεν ακολουθεί δηλαδή την πορεία που προστάζει ο τιμόνι. Το σύστημα ανάρτησης είναι ένας πολύπλοκος μηχανισμός, ο οποίος αποτελείται από πολλά κινούμενα μέρη. Η ευθυγράμμιση έχει σαν αποτέλεσμα την ασφαλή κύλιση και την σωστή πορεία του αυτοκινήτου, και πιθανά προβλήματα ενδέχεται να επηρεάσουν την κατευθυντικότητα του οχήματος, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό. Το συνεργείο μας λοιπόν θα σας ενημερώσει αν το όχημα σας χρειάζεται ευθυγράμμιση με έγκαιρη διάγνωση και άμεση εξυπηρέτηση και με την χρήση νέας τεχνολογίας.
Αμορτισέρ -> H BILSTEIN αναφέρει πως το αμορτισέρ μειώνει και περιορίζει τους κραδασμούς των ελατηρίων στο αυτοκίνητο. Γι ΄ αυτό το λόγο η επιστημονική ορολογία για το αμορτισέρ είναι αποσβεστήρας κραδασμών, ο οποίος μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε θερμική μέσω της ιξώδους τριβής. Αυτό συμβαίνει όταν επιβραδύνεται η ροή του λαδιού στις διόδους της βαλβίδας που υπάρχουν στο εσωτερικό του αμορτισέρ. Οι δίοδοι του αμορτισέρ είναι φτιαγμένες έτσι ώστε οι κραδασμοί του ελατηρίου να ελαχιστοποιούνται από την πρώτη στιγμή. Κατά τη διαδικασία αυτή, το αμορτισέρ μπορεί να ανεβάσει θερμοκρασία έως και 100–120°C. Υπάρχουν ορισμένοι τύποι αμορτισέρ όπως αμορτισέρ λαδιού και αμορτισέρ αερίου υπό πίεση.
Κλιματισμός / Freon -> Το σύστημα του Air-Condition στα αυτοκίνητα χάνει κατά μέσω όρο 40 γρ. ψυκτικού υγρού (Freon) το χρόνο. Το σύστημα του Air-Condition γίνεται μη αποδοτικό στην περίπτωση έλλειψης του ψυκτικού υγρού και δεν μπορεί να ψύξει ικανοποιητικά τον αέρα. Κάθε 2 χρόνια είναι απαραίτητο να ελέγχεται η ποσότητα του ψυκτικού υγρού (Freon). Το ειδικό μηχάνημα πλήρωσης ψυκτικού υγρού ή Freon επιτρέπει την επαναπλήρωση με λάδι και ψυκτικό του κυκλώματος.