Στην Αγία Παρασκευή, στο κέντρο της πόλης υπάρχουν πολλα συνεργεία. Το συνεργείο Λαγογιάννης ξεκίνησε το 1965 από τον Λάμπρο Λαγογιάννη στην περιοχή της Καλογρέζας (Νέα Ιωνία) με την επισκευή και συντήρηση φρένων αυτοκινήτων και ημιφορτηγών. Εξελιχθήκαμε με το γενικό Service του αυτοκινήτου. Βέβαια παραμένουμε ειδικοί στα φρένα του αυτοκινήτου με ειδικά εργαλεία και εξειδικευμένο προσωπικό! (Διαγνωστικός έλεγχος και ηλεκτρονική ευθυγράμμιση). Επισκευάζουμε και συντηρούμε φρένα αυτοκινήτων και ημιφορτηγών στην Αθήνα, στην Αττική αλλά και σε όλη την Ελλάδα. Για να δείτε πως ελέγχουμε τη λειτουργία των φρένων παρακαλούμε επιλέξτε ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΡΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
Το συνεργείο Λαγογιάννης ξεκίνησε το 1965 από τον Λάμπρο Λαγογιάννη στην περιοχή της Καλογρέζας (Νέα Ιωνία) με την επισκευή και συντήρηση φρένων αυτοκινήτων και ημιφορτηγών.
Το 1974 μετακόμισε στο Νέο Ηράκλειο (Λεωφ. Ηρακλείου 354) μέχρι το 2009 και έκτοτε σε ιδιόκτητο κατάστημα μέχρι και σήμερα στην Νέα Ιωνία (Παλαιολόγου 4).
Από το 2004 μέχρι και σήμερα το συνεργείο το ανέλαβε ο γιος του Λάμπρου Λαγογιάννη, ο Γιάννης Λαγογιάννης.
Από τότε μέχρι σήμερα εξελιχθήκαμε με το γενικό Service του αυτοκινήτου. Βέβαια παραμένουμε ειδικοί στα φρένα του αυτοκινήτου με ειδικά εργαλεία και εξειδικευμένο προσωπικό! (Διαγνωστικός έλεγχος και ηλεκτρονική ευθυγράμμιση).
Το συνεργείο μας διατηρεί πλήρη παρακαταθήκη επώνυμων ανταλλακτικών στις καλύτερες τιμές της αγοράς.
Το συνεργείο μας βρίσκεται στη Νέα Ιωνία (Προβολή Χάρτη).
Υπάρχουν ιμιτασιόν φρένα που είναι σαν τα γνήσια και μπορεί πιο βελτιωμένα π.χ. Kyb, Koni, Brembo, Valeo.
Υπάρχουν και φθηνά ιμιτασιόν φρένα που είναι δεύτερης και τρίτης ποιότητας και φυσικά είναι πολύ φτηνότερα.
Χαμηλές Τιμές / Προσφορές / Τρόποι πληρωμής
Ως εξειδικευμένοι στα φρένα του αυτοκινήτου, στο συνεργείο μας θα έχετε πλήρη ενημέρωση αν τα φρένα σας χρειάζονται συντήρηση, αν έχουν προβλήματα και αν θέλουν αλλαγή.
Σχετικά με την ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ...
Η Αγία Παρασκευή είναι προάστιο και δήμος στην περιφέρεια του Βορείου Τομέως της Αθήνας, εκτεινόμενος στο ανατολικό άκρο του αθηναϊκού πεδίου έως τους ορεινούς όγκους του Υμηττού.
Η έκταση της περιοχής υπολογίζεται σε 7,935 τ.χμ. (5,64 τ.χμ. κατοικημένη) και ο μόνιμος πληθυσμός της σύμφωνα με την απογραφή του 2011 ανέρχεται στους 59.704 κατοίκους, με πυκνότητα 7.524 ατόμων ανά τ.χμ. και υψόμετρο κέντρου 206 μ. Η δημιουργία του οικισμού χρονολογείται περί το 1929 οπότε και αποσπάσθηκε από τον δήμο Αθηναίων ως κοινότητα και μετέπειτα ως δήμος το 1963, αναπτυσσόμενος αρχικά ως παραθεριστικός προορισμός του Χαλανδρίου κι αργότερα ως έδρα της Ανατολικής Αττικής, για να ενταχθεί το 2010 με το Πρόγραμμα Καλλικράτης στο συγκρότημα του Βορείου Τομέως, υποδεχόμενη κατά βάση αστικό πληθυσμό από το διοικητικό προσωπικό των Αθηνών. Οικιστικό κέντρο αποτελεί η κεντρική πλατεία με τον Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής, ενώ κεντρικός οδικός άξονας είναι η οδός Αγίου Ιωάννου η οποία και συνδέει τη Λεωφόρο Μεσογείων με τον περιφερειακό δακτύλιο του Υμηττού.
Η Αγία Παρασκευή αποτελεί την είσοδο στο λεκανοπέδιο από τα ανατολικά και επικοινωνεί με την πεδιάδα των Μεσογείων μέσω της ομώνυμης λεωφόρου (Λεωφ. Μεσογείων). Συνδέεται με την Αττική Οδό μέσω της Περιφερειακής Υμηττού (κόμβοι 13, Υ3 και Υ4). Ο περιφερειακός οδικός δακτύλιος της πόλης εναρμονίζεται γύρω από την Αγία Παρασκευή και το Χολαργό. Αποτελείται από τη Λεωφόρο Μεσογείων που κινείται βόρεια του Χολαργού και του παραδοσιακού κάτω οικισμού της Αγίας Παρασκευής, ενώ μετά τη δόμηση των βόρειων εκτάσεων (Κοντόπευκο, Παράδεισος, Πευκάκια) ουσιαστικά χωρίζει την πόλη στα δύο. Η Λεωφόρος κινείται καθοδικά έως ότου αγγίξει το ανατολικό άκρο του λεκανοπεδίου επί του Υμηττού (Σταυρός). Μετά την οικειοποίηση και της έκτασης "Πευκάκια" όπου παλαιότερα διέμεναν αθίγγανοι και εμφανιζόταν στους χάρτες είτε στο Χαλάνδρι είτε στο Γέρακα, δημιουργείται ένας μικρός περιφερειακός δακτύλιος γύρω από την έκταση (Περιφερειακή Υμηττού και Αττική Οδός προς της συμβολή τους στο Σταθμό της Δ. Πλακεντίας που αγκαλιάζουν την πόλη από τα βορειοανατολικά μέχρι το Σταυρό).